Módy - Templayer

Přejít na obsah
Menu CZ
Katalog mnou vytvořených módů. Bohužel jsem po více jak desetiletí nic takového nevedl, takže spousty z nich nejsou dohledané a zde chybí. Dále pak sem nedávám ty, u kterých je přibalena celá hra (aby ze mne nebyl "zlý pirát", například Baldur's Gate 1 tutu, Dungeon Siege 2 a Fallout Tactics: BOS) nebo ty, ke kterým jsou přibaleny další modifikace a nelze to rozdělit (Neverwinter Nights 2).

Seznam videí pro ukázky modifikací: KLIKNOUT ZDE

Dungeon Master 2: Return To Chaos - Odstranění Tornhama
(a tvorba družiny ve stylu Dungeon Master 1)

Popis: V klasickém Dungeon Master 1 si vytváříte na začátku hry družinu - hra začíná ve zvláštním stavu, ve kterém nemáte v družině nikoho a nemůžete opustit první patro hry, dokuď si nezvolíte aspoň jednoho hrdinu (až 4 postavy mohou být vybrány). V klasickém Dungeon Master 2 je všechno jinak - v družině máte natvrdo postavu Tornhama a vytvořit si tak můžete jen tři postavy. Našel jsem mód, který to pro klasickou verzi upravuje tak, že v DM2 máte tvorbu postavy ve stylu DM1. Jenže nedávno se mi dostal pod ruce Return To Chaos (RTC), což je vlastně remake používající původní grafiku a který mohu jen doporučit, a obsahuje Dungeon Master 1, Chaos Strikes Back (tomu osobně přezdívám Dungeon Master 1.5, je to samostatná hra, dějově mezi 1 a 2) a Dungeon Master 2. Jenže protože je RTC dělané od základů, daný mód samozřejmě nefunguje (je to v podstatě jiná hra). Následoval tento myšlenkový pochod: "Kéž bych tak uměl programovat..." ... "Ale já vlastně umím programovat! Jenže stejně nemám zdrojáky... Počkat, tohle je fanouškovský počin, třeba jsou zdrojáky na stránce RTC!" - a tak se zrodil tento mód. :D
Jazyk: pro anglické verze
Přímý odkaz: KLIKNOUT ZDE

Might and Magic Merge: The World of Enroth
Popis: Might and Magic Merge je mód od Rodrila a GrayFace, který kombinuje MM6, MM7 a MM8 do jedné hry, plus přidává další tuny obsahu a odebírá omezení her.
Odkaz: KLIKNĚTE ZDE pro odkaz na Tracker, ve kterém budou vždy nejnovější odkazy pro dané modifikace (v sekci Optional Modifications)

Odemykač voleb při tvorbě postav
Popis: Můj "mód do módu" odemyká všechny možnosti při tvorbě postav - normálně jsou v MMMerge při tvorbě postav dostupné je ty rasy a povolání, které jsou dostupné pro dané kontinenty. Můj odemykač toto odemyká a stejně tak veškeré kombinace ras a povolání. Chcete mít minotauřího lučištníka? Dračího mága? Kostlivého rytíře? Trollího paladina? Goblinního nekromanta? Trpasličího Temného Elfa? Můžete. :D
Jazyk: pro anglické verze
Odkaz na Tracker (kde bude vždy nejnovější verze) je výše, u popisu této buňky.

Rasové dovednosti nahrazující rasová povolání z MM8
Popis: Vývojáři v MM8 neměli dostatek času na to, aby implementovali všechny rasy a povolání, tak je zpatlali do jednoho (kde byla třebas rasa: Minotaur a povolání: Minotaur...). Hlavně neměli čas udělat pro Schopnosti ("Abilities") navázání na rasu (dovednosti se vždy váží na povolání a ne na rasu). Rodril implementoval metodu, jak něčeho takového dosáhnout a mít dovednosti, které se budou vázat na rasu místo povolání. Této implementace jsem následně využil k tomu, abych ponahrazoval původní "rasová povolání". Takže nyní, když si vytvoříte třebas Upíří Kleričku, tak krom Klerických dovedností bude mít i Upíří schopnosti. Nebo Dračího Čaroděje, Dračího Nekromanta, Trollího Hraničáře (regenerace...). To samé bylo provedeno pro rasy z MM7, v rámci herní vyrovnanosti. Prosím přečtěte si README, rasové dovednosti se sčítají s dovednostmi z povolání za současné implementace Rodrilem (takže proto bude mít třebas Skřetí Hraničář mistrovství ve Znalosti Zbraní (armsmaster)). Rasové dovednosti se přidají při tvorbě postavy automaticky.
V2 - upravení na novou strukturu tabulky, trpaslíci a lidé dostali další dovednosti kvůli vybalancování.
Jazyk: pro anglické verze
Odkaz na Tracker (kde bude vždy nejnovější verze) je výše, u popisu této buňky.

Wizardry 7 Gold - Portréty z Wizardry 8


Popis: Nejzásadnějším uváděným důvodem, proč nehrát Gold verzi Wizardry 7 místo DOSové je ten, že její portréty zcela jistě nekreslil profesionál. Tato modifikace naimportuje do Wizardry 7 Gold portréty z Wizardry 8. Je tam ztráta kvality (že by u menší verze čtyřikrát menší počet pixelů, nebo ba dokonce fakt, že ty v 7 Gold jsou indexované? :) ) ale po spoustě hodinách manuálních převodů je to nyní použitelné (určitě více, než původní verze z Gold...). K menším variantám portrétů byl přidán okrasný rámeček. :) Celkem se jedná o 65 takto provedených portrétů. Více informací je v souboru README.txt
Pro verzi hry: Sedí jak do retailové verze Wizardry 7 Gold, tak do verze z GOGu
Youtube ukázka: KLIKNOUT ZDE
Přímý odkaz: KLIKNOUT ZDE

Wizardry 8 - Víla z Wizardry 7 (s dodělanými animacemi)

Popis: Protože jedna z víl ve Wizardry 8 "ještě ujde" a ta druhá vypadá, že je ve středním věku, a neexistuje ekvivalent víly z W7, tak jsem se rozhodl ji převést do W8. Není použitý ani portrét z W7Dos verze ani z W7Gold verze - místo toho jsem použil zdrojový obrázek, ze kterého byl portrét víly ve W7Gold vytvořen (tzn. předtím, než mu byla snížena kvalita a rozlišení tak, aby se do hry vydal, zdrojový materiál). Poté jsem zanimoval mrkání / zavírání očí, pohyby obočí a pohyb rtů / úst / pantu. Více informací je v souboru README.txt
Pro verzi hry: Otestováno na 1.24
Youtube ukázka: KLIKNOUT ZDE
Přímý odkaz: KLIKNOUT ZDE

Návrat na obsah